Save The Date - Algemene Ledenvergadering - 6 december

Door: Charel Klerkx op 13-11-2017

Op woensdag 6 december houdt Coöperatie Slimmer Leven 2020 de halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Graag nodigen we alle leden hiervoor uit. Klik hier om u alvast aan te melden

Tijdens deze ledenvergadering wordt er verder gesproken over het thema 'gezondheid en vitaliteit', zoals opgenomen in de Brainport Nationale Actieagenda. Dit in navolging van de werkconferentie op 2 november en de ledenconsultatie van de afgelopen maanden. Tijdens de vergadering bespreken we het verdere proces om te komen tot een gedragen agenda 'gezondheid & vitaliteit' vanuit de regio. Daarnaast zal er ook een aantal andere formele agendapunten worden besproken en wordt er teruggeblikt op de activiteiten en resultaten van het afgelopen half jaar. Een definitieve agenda voor de ALV volgt binnenkort.

De vergadering start om 09.30 uur en eindigt om 11.00 uur. Aanwezigen zijn welkom vanaf 09.00 uur. Van 11.00 uur tot 11.30 uur is er gelegenheid tot napraten.

SGE is gastheer en de ALV vindt plaats bij het bedrijfsbureau van SGE (Tilburgseweg-West 100, Eindhoven).

Leden van de Coöperatie Slimmer Leven 2020 kunnen zich hier alvast aanmelden voor de ALV.

We verwelkomen u graag 6 december!